-->

adsense

8 Şubat 2016 Pazartesi

ORIFLAME POSSESS PARFÜM

Evet Oriflame markasına ait olan Possess parfüm son derece şık bir şişeye sahip.Şişesindeki yılan detayları oldukça gizemli.Zaten parfüm Kleopatradan esinlenerek üretilmiş.İçeriğini aşağıdaki resimde görebilirsiniz.
Oldukça yoğun şekerli bir parfüm.Kalıcılığı orta seviyede.Parfüm Oriflame in sitesinde şu sözlerle anlatılmış.
Zamanı aşan güzellikte, ışıltılı ve baştan çıkarıcı; Possess EdP, Marcus Antonious'a diz çöktüren Kleopatra'nın meydan okuyan güzelliğini, ylang ylang çiçeğinin arzu uyandıran notalarıyla birleştiriyor. Hisleri ateşleyen bu güçlü ve hipnotize edici kokuya kimse karşı koyamayacak!
Güzel ve seksi bir koku oldukça sevdim.Daha detaylı incelemek isterseniz sizi ŞURADAN alayım.Sevgiler...

27 yorum:

  1. Kleopatra aslında çok çirkinmiş diyorlar ama bu kıskanç kadın dedikodusu ile yüzyıllar öncesine atılan bir çamur mu bilemedim tabii :-))

    Hafif çiçek kokularını seviyorum ben, bu koku o türden mi merak ettim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel değil çekici kadınlar unutulmaz bence bir hava vardır o hava insanı unutulmaz yapar yoğun şekerli bir parfüm bu seksi bir kokusu var:))

      Sil
  2. oriflame parfümleri güzel oluyor genelde seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. İndirimdeyken yakalayamadım bir türlü. Kokusunu merak ediyordum. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Avonda dahil bu tarz firmaların parfumleri dunyaca unlu markalarin benzerleri oluyor. Haliyle böyle bi paylaşım gördügmde aklıma direk olarak " bu acaba hangi parfümün taklidi" sorusu geliyor. Galiba parfum manyagi birisi olarak hepsini bilmek isterdim :D

    YanıtlaSil
  5. Bende merak ettim kokusunu:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Kokusunu merak ettim bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. şişlesine bile bayıldım ben bu parfümün.

    YanıtlaSil
  8. Bir dönem Oriflame'in tüm kokularını bilirdim.Ne yazık ki yeni kokuları bilmiyorum.
    Bunda çevremde satışını yapan kişi kalmamasının etkisi de büyük tabi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet satan birileri olursa alıyor insan benimde yakın bir arkadaşım satıyor hemen her şeyi denedim:))

      Sil
  9. Şekerli kokuları bende seviyorum. ama bu tür kokularda kalıcılık çok olmuyor :( Bu sıkıntı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha kalıcı kokuları seviyorum bunun kalıcılığı da çok kötü değil ama:))

      Sil
  10. Şişesi ne güzelmiş. İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  11. Hasbelkader üye olduğum oriflame bir işe yarayacak diye düşünürken hem şekerli kokuları sevmem hemde 50 ml. için azıcık pahalı geldi bana.Zaten yılanları da sevmem :D

    YanıtlaSil
  12. sırf şişenin tasarımı için aldım bu ürünü . Aldıktan sonra kokusunu da sevdim.Bu arada sizi eski bloğumdan takip ediyordum yeni açtığım bloğuma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle çok güzel kullanıyorum tavsiye ederim

    YanıtlaSil


Sitede yer alan yorumlar ve içerik yazarın kişisel ve objektif görüşlerini yansıtmaktadır. Blogda bahsi geçen ürünlerin okuyucular tarafından kullanılması halinde oluşabilecek sorun yada memnuniyetsizlikten dolayı yazar hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir.


Yazılarımın izinsiz ya da kaynak belirtilip link verilmeksizin kopyalanması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na göre suçtur. Aksine hareket eden blog ve siteler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.