Selamlar geçenlerde TRND tarafından yeni yapılmış kampanyanın kolisi elime ulaştı.Kampanya Fairy Platinum Tanıtım Kampanyasıydı ve koliyi açtığımda şok oldum.Kolide bir tam boy olmak üzere yirmi deneme boyu Fairy Platinum kapsülleri vardı.Hemen açıp kendi paketimi denedim.Diğer paketleri,anketleri ve yemek kartlarını  apartmandaki komşularıma ve arkadaşlarıma dağıttım hepsi çok sevindi.
Fairy kapsüllerini denediğimde bulaşıkların mis gibi koktuğunu fark ettim.Zaten koliyi açtığımda bile mis gibi bir koku vardı.Bulaşıklar tertemizdi.Üstelik bayağı yağlı bulaşığım vardı o gün.Ben zaten Fairy'nin elde yıkama bulaşık deterjanını daha önce kullanmış ve çok beğenmiştim.Bu ürünüde beğeneceğimi biliyordum.
Bu ürün hem bulaşıkları hemde makineyitemizliyor.Bulaşıkları çizmemeside cabası.Ön yıkama yapmadan yıkasanız bile tertemiz oluyor bulaşıklar.3 lü sıvı bölmesi olan tek bulaşık makinesi kapsülü  Fairy.Ürünü açmadan makineye yerleştiriyorsunuz.
Düşük sıcaklıkta bile başarılı bir ürün.Parlatıcı bir etkiye sahip bütün bulaşıklarım parlıyordu çıkardığımda.Bence mutlaka alınıp denenmesi gereken bir ürün.Sanırım satış fiyatı 20 lira ama markette bize yollanan deneme boylarının 2 lira olduğunu gördüm.Buda çok güzel düşünülmüş cesur bir davranış firma için alıp deneyebilir ve tam boyunu alıp almayacagınıza karar verebilirsiniz.Sevgiler...

2 Yorumlar

  1. Temizliğini çok beğendim ama kokusu çok yoğun geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kokusunu çok sevdim kişiden kişiye değişiyor tabii:))

      Sil