Ambalajımız son derece şirin ve mavi renkte.Pratik,kullanımı rahat...Sizde benim gibi kaş jellerini severek mi kullanıyorsunuz?Tek canımı sıkan şey kaş jelleriyle ilgili kaşlardaki kalıntılardan dolayı çabuk kirlenmeleri.Bir süre sonra içindeki jeller kahve rengi oluyor bu yüzden içindeki ürünü göstermeyen ambalaj yapsalardı daha çok severdim doğrusu.Bu ürün kaşları yapış yapış yapmadan sabitliyor.Islak bir görünümde vermiyor.Fırçası kaşa uyumlu ve kullanımı kolay.
İstenirse kirpiklerde de kullanıla biliniyor bu ürün.Ama ben pudra,boya kalıntılarından dolayı tercih etmiyorum.Kokusu uhu gibi ben pek sevmedim.Bazı arkadaşlarımın gözlerinde alerji yaptığını yazılarından okudum.Bilmiyorum kirpiklere kullanmayı pek düşünmedim bu sebeplerden dolayı.Ama genel olarak sevdiğim bir ürün oldu.Fiyatıda 10 lira civarıymış sanırım.Sevgiler...
OLUMLU ÖZELLİKLERİ:Islatmadan şekilllendirmesi,fiyatı uygun,fırçası başarılı
OLUMSUZ ÖZELLİKLERİ:Ambalajın içinden ürünün gözükmemesini tercih ederdim çünkü ürün kısa sürede kirleniyor,kokusu kötü.

8 Yorumlar

  1. Alışveriş listemde yer alan bir ürün. Ama elimdekinin bitmesini bekliyorum :) emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) ben essence'in Kaş jelini kullanmıştım ve çok ıslak bıraktığı için çöpe attım ... Ama bu jeli deneyebilirim! Şu an kullandığım bir ürün yok kaşlarım zaten simsiyah ve gür (maalesef). Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ne güzel keşke benimde eskisi gibi gür ve kalın olsa sakın aldırma canım:))

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor cnm, alıp denemek lazım;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan birtanem :))

    YanıtlaSil