Selamlar en yakın arkadaşlarımdan biri Oriflame temsilciliği yapmaya başladıktan sonra Oriflame ürünlerini daha fazla kullanır oldum.Bundan sonra blogumda bol bol bu ürünleri göreceksiniz.Oriflame in en çok övülen ürünlerinden biri olan süt ve ballı el ve vücut kremi bu günkü konuğum.250 ml.lik çok şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip ürünümüz.Kavanoz şişeler tüm ürünü rahatça kullanıp bitirmemizi sağlıyor bu yüzden benim birinci tercihim oluyorlar.Ürün bitince bu ambalaj kolaylıkla değerlendirilebilir.
Kremin hafif ve hoş bir kokusu var.Bu seri çok kuru ciltler için öneriliyor.Bu kış cildim nedense hiç olmadığı kadar kurudu.Özellikle dudaklarım ve ellerim devamlı nemlenmek istiyor.Ürünün üzerinde koruyucu olmasını çok sevdim en azından kimsenin bir parmak bile alıp kullanmadığını  biliyorsunuz.İçerik listesi Oriflame sitesinde şu şekilde görünüyor evet propil paraben var ne yazık ki kozmetik sektöründe koruyucu olarak kullanılan parabenlerin yerini dolduracak bir alternatif olmadığı için hemen her kozmetiğin içinde mevcut.
aqua, glycerin, caprylic/capric triglyceride, butylene glycol, cetyl alcohol, glyceryl stearate se, stearyl alcohol, dimethicone, paraffinum liquidum, cetearyl ethylhexanoate, carbomer, methylparaben, imidazolidinyl urea, ceteareth-20, stearic acid, propylparaben, parfum, disodium edta, sodium hydroxide, isopropyl myristate, linalool, hexyl cinnamal, citronellol, hydroxycitronellal, mel, sine adipe lac, phenoxyethanol, ci 47005, ci 14700
Ben genelde ellerime kullandım ürünü oldukça da memnun kaldım.Yağlandırmadan,anında nemlendiriyor ve elleri yumuşacık yapıyor yani çok sevdim.İndirim döneminde 10 liraya aldım kremi asıl fiyatı 26 lira bence biraz pahalı.Oldukça da bereketli sadece ellerime kullandığım için oldukça uzun zaman gitti.Bir iki kerede vücudumda denedim ertesi gün bile nemlenmenin devam ettiğini görmek çok hoşuma gitti.Oriflame'in her ürünü ne yazık ki hoşuma gitmiyor ama bu ürünü sevdim.
Olumlu Özellikleri:Kokusu hoş,yağlandır madan nemlendiriyor,nemlendirmesi uzun süre gidiyor,ürün hemen bitmiyor,ambalajı pratik ve şık,fiyatı indirim dönemlerinde uygun.
Olumsuz Özellikleri:Paraben içeriyor.

4 Yorumlar

  1. Bu serinin her ürünü çok övülüyor. Ben de elimdeki ürünleri bitirebilirsem denemek istiyorum bu seriden bir şeyler. Oriflameci yakin arkadaşlar candır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel ama eşim bile nerde o krem diyor ben de de var oriflameci bir arkadaş denemezsek olmaz şimdi:))

      Sil
  2. oriflame'in beğendiğim tek ürünü bu krem ve bunun el sabunu..müthiş mutlu eden bir kokusu var..bendeki bu koku hassasiyeti de nolcak bilmiyorum ama :/ bu arada benim el ve vücudum aşırı kuru ve gerçekten etkili bir krem ve yağlı his bırakmaması benim için en büyük artılardan biri ;)

    YanıtlaSil