Saçlarım çok çok problemli olunca saç bakım ürünleri hayatımda çok farklı bir yere sahip oluyor.Bu saç bakım kremi ne kadar zamandır aklımdaydı.Çünkü gerçekten çok sevimli bir ambalajı vardı.En sonunda aldım.200 ml.lik plastik küçük sanki eski süt şişelerine benzeyen çok sevimli bir ambalajı var.Ayrıca kokusu da gerçekten müthiş.
Krem kıvamında olan ürünü saçlarımı şampuanladıktan sonra saç uçlarıma sürüyor ve iki-üç dakika sonra duruluyorum. Duruladığınızda zaten hemen saçlarınızın ne kadar yumuşadığını fark ediyorsunuz.Taranması çok kolay oluyor ve saça canlılık,parlaklık ve hacim veriyor.Saçlarımda yağlanma ya da  kepek gibi bir problem oluşturmadı.Kızımın saçlarında da uyguladım aynı etkileri onda da gözlemledim.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama en fazla 6 liraydı.Sevgiler...

0 Yorumlar