Essence Multi Action Waterproof Ve Blackest Black Rimeller

Selam bu gün elimde uzun süredir kullandığım  iki rimelim var. Bayanların çoğu gibi bende essence markasını çok seviyorum bu rimellerimin ikisi de bu markaya ait. Yukardaki rimel benim favorim. Gündelik yaşam için güzel bir ürün tabii öyle mucizeler beklememek gerekiyor. Rimel kirpikleri yapıştırmıyor ve belli oranda dolgunluk ve uzunluk veriyor ve koyu siyah bir rimel.Yani gündelik yaşamda çok abartılı olmak istenmediğinde çok uygun fiyata olan bu ürün gayet ideal bence.


Essence Multi Action Waterproof Ve Blackest Black Rimeller yorum

Bu rimel de suya dayanıklı olanı şimdiye kadar binlerce waterproff ürün kullandım ama bunun gibisini hiç kullanmadım. Çünkü akşam olupta makyajınızı çıkarmak istediğinizde çıkmıyor evet çıkmıyor... Ben makyajımı temizleme jeli ile çıkarıyorum pek göz makyajı temizleyicisi kullanmam ama yüzümü kaç kere jel ile yıkadım bilmiyorum kirpiklerime yapışmış çıkmıyor rimel.. En sonunda anladım şu waterproff ne demekmiş. Demek bunca zamandır kullandığım ürünler aslında öyle değilmiş çünkü yıkadımmı sorunsuzca çıkarlardı. Bu ürün gerçekten bir waterproff yani. Yalnız kirpiklerimi biraz yapıştırdı bu ürün bir rimelde en sevmediğim özellik bu ya.. O yüzden ben birinci anlattığım rimeli daha çok sevdim onu daha çok kullanıcağım sanırım. İçerikleri şu şekilde

Sevgiler...


4 Yorumlar

  1. essence ürünlerin hepsinden memnunum fiyatına göre çok iyi işler başarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. *-* Yaa 2.den bendede var, ambalajını acmadım daha, beklesin diyordum, Hicmi cilmiyor ?? Kullanmaya korktum şimdi,.

    YanıtlaSil